Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»: гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
Строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Строк служби відповідає гарантійному строку.

Гарантійні строки взуття для дорослого населення:

  • взуття повсякденне з верхом з натуральної шкіри: 45 днів з моменту продажу чи початку сезону;
  • взуття модельне з верхом з натуральної шкіри: 45 днів з моменту продажу чи початку сезону;
  • взуття з основними деталями верху з лакованої шкіри, наппа – шкіри та шкіри з декоративним тисненням: 30 днів з моменту продажу чи початку сезону;
  • взуття з особливо тонкими високими підборами: 30 днів з моменту продажу чи початку сезону;
  • взуття з підошвами з поліуретану, термопласту, формованої гуми та шкірволону: 45 днів з моменту продажу чи початку сезону.

Якщо протягом цих термінів Ви виявили недоліки з вини виробника взуття, то Ви маєте право повернути взуття на гарантійний ремонт.
У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Відлік гарантійного терміну здійснюється з дня продажу. В випадках, коли взуття придбане заздалегідь гарантійний термін відліковується з дня початку сезону:

  • для зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
  • для весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
  • для літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.

Відлік гарантійного терміну може встановлюватись продавцем за нехарактерних погодних умов.

За ознаками сезонності взуття поділяють на:

  • зимове – всі види утепленого взуття;
  • весняно-осіннє – чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики не утепленні, а також туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів;
  • літнє – туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та ін.

Взуття, в якому виробничий брак неможливо усунути, обмінюється на нове згідно ст. 1, 8 Закону України «Про захист прав споживачів». При зверненні до продавця з претензією, бажанням повернути товар покупець повинен надати:

  • документ, що підтверджує покупку товару;
  • всі комплектуючі деталі;
  • чисте (не ношене) взуття, упаковане в фірмову індивідуальну коробку.

Гарантійний ремонт взуття

Взуття на гарантійний ремонт приймається тільки чисте та сухе при наявності касового чеку та гарантійного талону за адресою: м. Черкаси, вул. Луценка, 8.
Тел. для довідок: (067) 648-51-01 .

Претензії не приймаються:

  • на взуття з явними недоліками, які видно при покупці:
  • на взуття з пошкодженнями, які виникли в результаті недбалого носіння та догляду, носіння сезонного взуття з порушенням сезонності;
  • на взуття з механічними пошкодженнями;
  • на недоліки, які виникли внаслідок неправильного підбору взуття по нозі.

Гарантія не розповсюджується на природне зношення підошви, набойок, шнурків, втрату споживачем фурнітури, зміну кольору та протирання шкірпідкладки внаслідок надмірної експлуатації.
Виробничим дефектом не являється покрашена шкіряна підкладка, так як в ній використовуються натуральні барвники.
Гарантійний ремонт супінаторів здійснюється за визначенням експертної комісії, якщо його поломка виникла з вини виробника. Дрібні недоліки, які з'явилися під час експлуатації взуття і не змінили його функціонального призначення, протягом гарантійного строку усуваються підприємством-виробником шляхом ремонту.

На взуття з явними ознаками недбалого догляду та порушення умов експлуатації гарантійні обов’язки не розповсюджуються.

Купуючи товари в наших магазинах, Ви приймаєте вищезазначені гарантійні терміни та умови та погоджуєтесь з даним порядком експлуатації та догляду за взуттям.